Night

Nu är jag hemkommen från jobbet, eller ja för en timme sen egentligen. Det va rätt lugnt idag, dagen innan lön är det ju faktiskt. På rasten stod Simon och jag och åt kyckling med sås och ris hos smakprovstanten, det va jättegott och vi orkade nästan inte våra matlådor efter det hehe. Varför ta med matlåda när hon bjuder på massa god mat? Nu ska jag stänga in mig på övervåningen och glo på big brother :D Ska nog äta upp min geisha som jag köpte på jobbet också. Imorrn är jag ledig och då ska jag sola med empa aka negern :) Sen ska jag nog till Lisa på kvällen.

Det här inlägget är btw tillägnat Empa, hon ville ha nått att läsa och helt plötsligt fick jag lite bloggsug hehe! (tycker dessutom att kvinnan ska anordna en inflyttningsfest snart då det va flera veckor sedan hon flyttade hihi)

Avslutar inlägget med två snygga bilder på en snygg vän!






Kommentarer
Postat av: empa

jag gillar't! ♥

2011-02-24 @ 23:39:46
URL: http://ohempa.blogg.se/
Postat av: annsoh

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-25 @ 00:01:07
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Erika

fina bilder du tar!

2011-02-25 @ 00:08:47
URL: http://erikafundberg.blogg.se/
Postat av: tessan

Jag o anton åkte förbi ditt jobb precis när du slutade men kom på att du slutade just när vi va på den där bron, annars hade du fått skjuss hem! :(

2011-02-25 @ 09:06:35
Postat av: Pauline

oh no!! :(

2011-02-28 @ 02:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0